Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne od kandydatów:1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;4. Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. Wykształcenie wyższe;6. Kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government AuditingProfessional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Associationof Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE),Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services AuditorCFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lubuprawnienia biegłego rewidenta lub dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.7. Co najmniej roczne doświadczenie w obszarze audytu i kontroli.8. Posiadanie doświadczenia w prowadzeniu audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych.9.Posiadanie nieposzlakowanej opinii.Wymagania dodatkowe:1. wiedza specjalistyczna i umiejętności stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, tj. znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz przepisów dotyczących prowadzenia audytu wewnętrznego;2. znajomość przepisów prawa i zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej;3. umiejętność obsługi komputera oraz praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office, systemu informacji prawnej LEX;4. umiejętności: interpersonalne, planowania i organizacji pracy, analizy dokumentów, logicznego i samodzielnego myślenia, efektywnego działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu;5. predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, kreatywność, umiejętności organizacyjne, nastawienie na samorozwój, samodzielność, zaangażowanie,dyspozycyjność, komunikatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
Rudna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 250 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
