Dyrektor ds. Operacji Biznesowych


Najszybciej rozwijająca się firma brokerska na rynku. 

Nasza Strategia oparta na misji „Zawsze Po Twojej stronie” odzwierciedla działania jakie podejmujemy w imieniu naszych Partnerów.

 

Gwarantujemy Ci pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole z możliwością awansów 
i samorealizacji. Nie czekaj i zostań ambasadorem naszej marki!

 

Zatrudnimy osoby na stanowisko:

 

Dyrektor ds. Operacji Biznesowych
Miejsce pracy: Wrocław, Św. Antoniego 7
Zakres obowiązków:
  • tworzenie i realizacja strategii negocjacji z dostawcami w celu zwiększenia atrakcyjności produktów firmy i jej pozycji na rynku;
  • organizacja pracy i zarządzanie strukturami działu brokerów (planowanie, organizowanie, kierowanie i monitorowanie działań)
  • przygotowanie i monitorowanie budżetu oraz optymalizacja kosztów w departamentach
  • dbałość o prawidłowy i zgodny z procedurami wewnętrznymi system dokumentacji
  • ustalanie, zatwierdzanie oraz monitorowanie planów biznesowych pracowników
  • bieżąca analiza raportów dot. pracowników obsługujących klientów
  • raportowanie działań departamentu spółki zgodnie z wytycznymi zarządu
  • monitorowanie konkurencji oraz prowadzenie badań konkurencji w zakresie polityki cenowej produktowej oraz prowadzonych działań promocyjnych
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz inicjowanie działań zwiększających rozpoznawalność marki
  • przestrzeganie standardów korporacyjnych dot. identyfikacji wizualnej (Corporate Design)
  • zarządzanie, koordynowanie, rozwijanie i monitorowanie pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za realizację planów
  • ścisła współpraca z Zarządem Spółki i innymi działami
  • nadzór nad przestrzeganiem standardów obowiązujących w firmie
  • planowanie i nadzór nad strategią komunikacji między departamentami
  • rozbudowa potencjału biznesowego Firmy
Nasze wymagania:
  • zdolność analitycznego i koncepcyjnego myślenia, rozumienia procesów biznesowych
  • umiejętność motywowania współpracowników
  • doskonałe zdolności negocjacyjne i perswazyjne
  • doświadczenie na rynku usług B2B i B2C
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku managerskim
  • umiejętność tworzenia i realizowania strategii biznesowych
  • umiejętności analityczne, organizacyjne i negocjacyjne
  • kompetencje przywódcze oraz w zakresie motywowania i rozwijania pracowników
  • doskonała znajomość rynku i specyfiki branży ubezpieczeniowej
Oferujemy:
  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń)
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne
Benefity:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Płatny program poleceń
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Bilety na wydarzenia kulturowe
  • Dofinansowanie kursów
  • Okolicznościowe spotkania firmowe
  • Wygodna lokalizacja biura
  • Kawa w biurze
  • Szkolenia dla pracowników/udział w konferencjach
  • Możliwość rozwoju
  • Nowoczesne i komfortowe biuro
  • Strefy relaksu w biurze
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta sportowa
  • Owoce i warzywa
  • Imprezy i wyjazdy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

TOP