Kierownik obiektu (m/k)


STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i gałęzie budownictwa. Zostań częścią naszego zespołu!

 

STRABAG PFS Polska należy do europejskiego koncernu STRABAG SE branży technologii budowlanych. Jako Spółka branży FM oferujemy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości.

Kierownik obiektu (m/k)
Miejsce pracy: Magnice, Wrocław, Bielany Wrocławskie, Nowa Wieś Wrocławska


Zadania:

  • nadzór nad pracą techników i przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( obiekty w Magnicach, Wrocławiu, Bielanach Wrocławskich, Nowej Wsi Wrocławskiej)
  • koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń, motywowanie do pracy zespołu technicznego, współpraca w zakresie PPM, budżetów, CAPEX, OPEX
  • budowanie zespołu technicznego poprzez rekrutację, zatrudnienie, rozliczenia czasu pracy, opracowywanie grafików pracy
  • optymalizacja działań podwykonawców w powierzonym obszarze wraz z zapewnieniem właściwej współpracy pomiędzy działami Grupy Strabag
  • utrzymywanie dobrych relacji z właścicielem obiektu i zapewnienie wysokiego standardu świadczonych prac
  • rozliczenia finansowe wynikające z realizacji umów, zleceń oraz ponoszonych kosztów stałych
  • raportowanie z wykonanych działań, raportowanie miesięczne, rozliczenia mediów najemców, analizy zużyć
  • wskazywanie rozwiązań, propozycji modernizacji technicznych instalacji oraz ustosunkowywanie się do oczekiwań zarządcy nieruchomości oraz najemców

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne prawnicze lub pokrewne z zakresu utrzymania technicznego i zarządzania nieruchomościami
  • 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem dedykowanym dla nieruchomości
  • umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu
  • kreatywność, innowacyjność i inicjatywa w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • umiejętność skróconego kosztorysowania, czytania i analizy rysunków technicznych
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, w tym terminologii technicznej z zakresu nieruchomości
  • zaangażowanie, samodzielność, kreatywność w zakresie powierzonych obowiązków

Dodatkowe informacje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji
  • stanowisko z potencjałem rozwoju w organizacji
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • opieka zdrowotna, ubezpieczenie, szkolenia
  • ciekawa, pełna wyzwań praca

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.

APLIKUJ TERAZ

TOP