Młodszy specjalista ds. obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/22/6911
OBOWIĄZKI:
- Odpowiadanie na pytania dotyczące produktów i usług firmy;- Zapewnienie proaktywnego kontaktu z klientami;- Rozwiązywanie problemów technicznych;- Zbieranie i analizowanie opinii klientów;- Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności i metryk;- Budowanie i utrzymywanie zaufania w relacjach zespołów wsparcia z klientami;- Obsługa programów zwiększających efektywność pracy takich jak Confluence, JIRA. Praca w godzinach: 8:00-17:00. Przewidywany okres zatrudnienia: czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: obsługa klientów internetowych


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe, staż pracy: 3 lata, znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (obsługa klienta zagranicznego), znajomość języka filipińskiego lub innego języka azjatyckiego będzie dodatkowym atutem,biegła obsługa komputera z obsługą internetu, obsługa klientów internetowych,obsługa programów Confluence oraz ServiceNow,obsługa programu JIRA

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 260 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

TOP