Praca: Specjalista ds. zespołu service desk it


Specjalista ds. zespołu service desk it
Departament Wsparcia Użytkownika

Miejsce pracy: Warszawa, Katowice, Lublin, Poznań

Nr ref.: CEN/253/10/2017

Dołącz do nas i:
•bądź odpowiedzialny za przyjmowanie oraz rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń awarii lub potrzeb związanych ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT. Udzielanie informacji o aktualnym statusie zgłoszenia lub występujących nieprawidłowościach w eksploatacji systemów informatycznych zgodnie z posiadaną wiedzą i uprawnieniami
•w miarę możliwości i posiadanych kompetencji udzielaj natychmiastowej pomocy lub jeśli nie jest to możliwe klasyfikuj przyjmowane zgłoszenia i przekazuj je z odpowiednią kategoryzacją do dalszej obsługi
•świadcz zdalne wsparcie bezpośrednio na stacjach roboczych użytkowników zgodnie z kompetencjami zespołu
•przekazuj, a następnie monitoruj, ew. eskaluj i kompletuj zgłoszenia których obsługa wymaga udziału specjalistów II lub III linii
•współpracuj z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika
•zgłaszaj wykryte zagrożenia, błędy i nieprawidłowości w systemach IT
•weź udział w pracach zespołów problemowych

Od Ciebie oczekujemy:
•wykształcenia wyższego informatycznego (studenci ostatniego roku)
•umiejętności analitycznych
•wiedzy technicznej z zakresu komunikacji
•łatwości w nawiązywaniu kontaktów i zdolności organizacyjnych
•umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej

Praca z nami to:
•umowę o pracę
•kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•profesjonalny system szkoleń
•doskonałą atmosferę pracy w profesjonalnym i ambitnym zespole

pko, bank, bp

Zgłoszenia (CV) prosimy wysyłać za pomocą przycisku:

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Zapewniamy poufność w procesie rekrutacji.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

2018-02-21 CPL JOBS Sp. z o.o. dolnośląskie/ Wrocław

Support Specialist

Opis stanowiska: Zapewnienie pierwszej liniii wsparcia technicznego globalnym klientom Sprawdzanie, czy problemy są spowodowane przez konfigurację lub błąd oprogramowania Replikowanie, badanie i...

2018-02-21 Capgemini Polska Sp. z o.o. dolnośląskie/ Wroclaw

Specjalista z językiem niemieckim

Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Odpowiadać na przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z...

2018-02-18 Nigel Frank International dolnośląskie/

Cloud Support Consultant

Do you want to work remotely (home)?  Do you have experience in Cloud and Support?  Do you speak English or German perfectly? We are looking for candidates like you for one of our exclusive...