Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta i sprzedaży


Jesteśmy firmą doradztwa personalnego wspierającą naszych klientów na terenie całego kraju, a także poza jego granicami w obszarach:

TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING

Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży (k/m) - branża kosmetyczna.


Firma istnieje na rynku kosmetycznym od sześciu lat. Jej działalność w branży beauty opiera się m.in. na sprzedaży, dystrybucji i produkcji produktów ściernych, głównie pilników, polerek. W trakcie działalności uzyskali wiele certyfikatów jakości takich jak: Europejski lider jakości, Europejska gwarancja najwyższej jakości czy Europejski Certyfikat.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres zadań:
  • Aktywne pozyskiwanie nowych kluczowych klientów biznesowych B2B na terenie polskim i zagranicznym (cała Europa);
  • Utrzymywanie relacji i opieka nad istniejącymi klientami;
  • Ofertowanie - wysyłanie ofert biznesowych, dopasowanych do profilu i wymogów klienta, bazując na istniejących narzędziach i polityce cenowej;
  • Realizowanie zadań operacyjnych we współpracy z zespołem oraz Managerem działu;
  • Odpowiadanie na pytania klientów;
  • Współpraca z działem marketingu.
Oczekiwania:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży dla klientów biznesowych (B2B);
  • Umiejętność aktywnej sprzedaży do klienta biznesowego;
  • Umiejętność budowania stałych relacji z klientami;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zaangażowane i samodzielność;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z klientem ->B2;
  • • Firmie zależy na osobie odpowiedzialnej, zaangażowanej, uczciwej i śmiałej.
Mile widziane:
  • Znajomość branży kosmetycznej.
Oferujemy:
  • Stabilność warunków zatrudnienia i regularny czas pracy;
  • Narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód – jeśli zajdzie konieczność wyjazdu do klienta);
  • Pakiet socjalny m.in: karta multisport, możliwość grupowego ubezpieczenia;
  • Premie;
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (tytuł Przedsiębiorcy Roku 2021 - EY);
  • Wsparcie ze strony współpracowników.
APLIKUJ TERAZ

TOP