Administration manager


Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Administration manager
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Numer: StPr/23/5331
OBOWIĄZKI:
Wsparcie administracyjne, nadzorowanie i zarządzanie zadaniami administracyjnymi i personelem, opracowywanie i wdrażanie zasad oraz procedur w celu poprawy wydajności u produktywności, koordynacja harmonogramów spotkań, komunikacja i współpraca z działami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi podmiotami.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony. Przewidywany okres zatrudnienia: 12 miesięcy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe,staż pracy: udokumentowane doświadczenie na stanowisku administracyjnym - min. 10 lat,wyjątkowe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolność do wielozadaniowości i skutecznego ustalania priorytetów zadań,udokumentowane umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,zdolność samodzielnej pracy i pracy w zespole, w szybko zmieniającym się środowisku,znajomość języków obcych: angielski na poziomie B2, chiński na poziomie C1

Miejsce pracy:

Bielany Wrocławskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 12 000 do 12 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

TOP