//= $offer['tit'] ?>
//= $offer['tags']; ?>
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław
Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!
Twoje zadania
- Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
- Współpraca z kolegami z różnych działów
- Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
- Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
- Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
- Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
- Wykształcenie ekonomiczne
- Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
- Różnorodne zadania
- Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
- Dobra znajomość j. niemieckiego
- Mile widziane zainteresowanie techniczne
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
- Eventy & duch zespołowy
- Onboarding & stały rozwój
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
- Firma rodzinna & szybkie decyzje
- Premie uznaniowe
- Zdrowie w miejscu pracy
- Ekspansja
- Program poleceń pracowniczych