Asystent / Asystentka ds. Kadr


Contract Administration jest firmą specjalizującą się w administracji płac i kadr, obecną na polskim rynku od 30 lat. Poprzez nasze oddziały w Polsce, Czechach i na Słowacji pomagamy na co dzień w obsłudze kadrowo-płacowej kilkuset klientom z różnych branż.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. Kadr
Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • Wsparcie specjalistów w realizacji usług kadrowych dla klientów
  • Bieżąca aktualizacja bazy danych oraz udzielanie informacji w oparciu o dane w systemie
  • Wsparcie w prowadzeniu akt osobowych
  • Administrowanie dokumentacją kadrową oraz ich archiwizacja
  • Pomoc w przygotowywaniu standardowej dokumentacji kadrowej
  • Pomoc przy ewidencji czasu pracy, urlopów i innych nieobecności
  • Pomoc przy ewidencji i monitorowaniu terminów badań, szkoleń BHP, umów o pracę
  • Sporządzanie raportów kadrowych
  • Kontakt z klientem wg potrzeb

Wymagania:

  • Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Chęć rozwoju w obszarze administrowania kadrami
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych
  • Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych będzie znaczącym atutem

Oferujemy:

  • Dogodną lokalizację
  • Elastyczny czas pracy (7-9/15-17)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
  • Kursy językowe on-line (angielski, niemiecki)
  • Rewelacyjną atmosferę w zespole
  • Pyszną kawę i dostawę świeżych owoców
APLIKUJ TERAZ

TOP