Nasi współpracownicy, zarówno w sklepach, jak i biurach głównych, dają przykład na każdym poziomie, twardo stąpając po ziemi, będąc ciekawymi świata i zmotywowanymi do osiągnięcia sukcesu w realizacji naszych aspiracji dla firmy i siebie nawzajem.
Ważne jest, aby każdy pracownik czuł się u nas wysłuchany i wspierany, dlatego w C&A wyznaczamy jasne ścieżki kariery na wielu interesujących i ekscytujących stanowiskach, aby pomóc naszym współpracownikom w osiągnięciu jak najlepszych wyników.
Lubimy prostotę, myślimy długoterminowo i zawsze staramy się uczyć. Dążąc do postępu, a nie do perfekcji, współpracujemy, zachęcamy, uczymy się i świętujemy razem w stymulującym miejscu pracy - dążąc do zróżnicowanej i integracyjnej kultury pracy, aby rozwijać naszą firmę i stawiać wyzwania branży.
W C&A wierzymy, że każda opinia ma znaczenie. Zachęcamy do otwartej rozmowy na temat nowych pomysłów, podejść i procesów, aby dostarczać wspaniałe kolekcje mody i doświadczenia zakupowe, które pozwalają nam wyprzedzać trendy.
Przyszłość wygląda jak Ty!
- Codzienne poranne spotkania zespołowe, gdzie dzielimy się informacjami i ustalamy cele na dany dzień.
- Nadzorowanie obsługi klienta na najwyższym poziomie.
- Organizację pracy zespołu.
- Realizację celów sprzedażowych.
- Znajomość aktualnych promocji, zarówno online, jak i offline.
- Zarządzanie i motywowanie zespołu.
- Posiada wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Potrafi zarządzać zespołem.
- Jest nastawiona na współpracę i pomoc innym.
- Potrafi radzić sobie w sytuacjach konfliktowych.
- Jest samodzielna i elastyczna.
- Skutecznie działa w dynamicznym środowisku.
- Ma proklienckie podejście.
- Jest otwarta na ciągły rozwój.
Co oferujemy:
- Szkolenia z obsługi klienta, stylizacji i produktów.
- Zniżki pracownicze.
- Atrakcyjne benefity dostosowane do lokalnych warunków.