//= $offer['tit'] ?>
Nasze biura:
//= $offer['tags']; ?>
APLIKUJ TERAZ
Contract Administration to jedna z największych polskich firm oferujących kompleksowe usługi z obszaru kadr i płac oraz rozwiązania technologiczne automatyzujące procesy kadrowo - płacowe. Jesteśmy obecni na rynku ponad 30 lat i wciąż się rozwijamy. Zatrudniamy ponad 500 pracowników w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Asystentka / Asystent w dziale kadr
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- Archiwizowanie dokumentacji kadrowej,
- Zakładanie akt personalnych oraz wpinanie dokumentacji pracowniczej do teczek osobowych,
- Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta oraz ich wstępna kontrola pod względem poprawności oraz ich wstępna kwalifikacja,
- Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych z dokumentami źródłowymi,
- Pomoc w bieżących obowiązkach zespołu.
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Orientacja na klienta,
- Dokładność i zaangażowanie w powierzone obowiązki.
Mile widziane:
- Ukończony kurs kadrowo- płacowy,
- Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Pracę w zgranym i wspierającym się zespole,
- Realizację wielu ciekawych i różnorodnych projektów,
- Stosujemy elastyczne godziny pracy – możesz zacząć między godziną 7 i 9,
- Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med.,
- Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe,
- Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!