Zawód: Audytor / kontroler (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Audytor wewnętrzny
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:a)jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub b) złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub c) uprawnienia biegłego rewidenta, lub d)dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych,Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa w pkt 6 lit. d, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:a)przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,b)realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej,c)nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli.Wymagania dodatkowe:1)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych,2)wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego, 3)umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków, 4)komunikatywność, wysoka kultura osobista, obiektywizm, odpowiedzialność, zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres, 5)znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office.więcej informacji na stronie : https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1181-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-audytora-wewnetrznego?lang=PL
Bogatynia
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu