Bb/ staż urzędniczy


Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Bb/ staż urzędniczy
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/20/1555
OBOWIĄZKI:
Dokonywanie wpisów do urządzeń ewidencyjnych. Kompletowanie akt i innych dokumentacji. Przyjmowanie i ekspedycja korespondencji. Archiwizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, kserokopiarka). Obsługa programów komputerowych, w tym wprowadzanie danych, przepisywanie pism.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny. Znajomość techniki biurowej. Umiejętność obsługi komputera (znajomość programów biurowych MS Office, w tym Excel, Word). Znajomość przepisów regulujących zasady funkcjonowania prokuratury. Posiadanie wiedzy dotyczącej funkcjonowania sekretariatu w jednostkach organizacyjnych prokuratury. Znajomość systemu organów władzy i administracji publicznej oraz organów wymiaru sprawiedliwości. Rzetelność i kreatywność. Komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Dodatkowe wymagania:Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. Poziom wiedzy ogólnej. Zdolności analityczne, odporność na stres.

Miejsce pracy:

Wałbrzych


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu



TOP