Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do...
Wsparcie techniczne Klientów Biznesowych (kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni), Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych Aktualizacja i konfigurowanie urządzeń GPS,...
Key job responsibilities Leading and developing a team of Trainers and a Learning Specialist End-to-end ownership of the associate and leader training programs at the site: from the needs analysis...
W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi,...
Opis stanowiska: doradzanie klientom w wyborze sprzętu i przedstawianie produktów w sposób zrozumiały i pomocny prezentowanie usług dodatkowych oraz rozwiązań, które zwiększają komfort...
W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi,...
Opis stanowiska: doradzanie klientom w wyborze sprzętu i przedstawianie produktów w sposób zrozumiały i pomocny prezentowanie usług dodatkowych oraz rozwiązań, które zwiększają komfort...
Główne Zadania: Udzielanie krótkoterminowego wsparcia psychologicznego (3-12 spotkań). Prowadzenie terapii uzależnień i interwencji kryzysowych. Prowadzenie konsultacji i psychoedukacji w...
Opis stanowiska: Zarządzanie i rozwój zespołu przedstawicieli handlowych Realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie Wdrażanie i kontrolowanie standardów sprzedaży i obsługi klienta...
