Customer Care Specialist with French


Customer Care Specialist with French

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.


Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.

Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.

Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.

Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.

Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.

Dołącz do nas!

Your responsibilities

  • Answering clients’ questions/requests regarding orders, invoices, products (contact via email, phone)
  • Daily monitoring the assigned orders and customer requests
  • Checking the price and quality of the products
  • Capturing information from logistics partners and informing customers regarding availability and deliveries,
  • Cooperating with other teams
  • Implement improvements to current processes
  • Review payments/deductions and perform proactive payout calculations according to country specific

Our requirements

  • Very Good French skills min. B2
  • Communicative level of English
  • Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
  • Analytical thinking and ability to learn fast
  • Personal culture and ability to deal with the client properly
  • High motivation and willingness to learn
  • Previous experience in Customer Care/ Order Management
  • Knowledge of SAP (would be an advantage)

What we offer

  • Attractive salary
  • Stable job offer – employment contract
  • Various trainings (initiating, soft skills)
  • Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, Lunchpass card, additional vacation days, biking policy)
  • Relocation to Poland/Romania will be supported
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates.
APLIKUJ TERAZ

TOP