Customer Success and Sales Manager (k/m)


Jesteśmy firmą doradztwa personalnego wspierającą naszych klientów na terenie całego kraju, a także poza jego granicami w obszarach:

TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING

Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko Customer Success and Sales Manager - branża kosmetyczna.


Firma istnieje na rynku kosmetycznym od sześciu lat. Jej działalność w branży beauty opiera się m.in. na sprzedaży, dystrybucji i produkcji produktów ściernych, głównie pilników, polerek. W trakcie działalności uzyskali wiele certyfikatów jakości takich jak: Europejski lider jakości, Europejska gwarancja najwyższej jakości czy Europejski Certyfikat

Customer Success and Sales Manager (k/m)
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres zadań:
  • Na początku współpracy przewidziane jest na tym stanowisku pozyskiwanie nowych klientów B2B (na terenie całej Europy), a w późniejszym czasie -przedłużanie współpracy i opieka nad istniejącymi klientami B2B;
  • Prowadzenie strategii segmentacji kanałów w celu maksymalizacji satysfakcji oraz rozwoju relacji istniejących klientów i rozwoju nowych kanałów i punktów dystrybucji w Europie;
  • Nadzorowanie i koordynacja działań pracowników w zespole;
  • Wyznaczanie kluczowych celów dla zespołu – pozyskiwanie klientów B2B, cele kwartalne;
  • Odpowiedzialność za uzyskane wyniki działu;
  • Efektywne stymulowanie wyników jakościowych - praca w oparciu o leady sprzedażowe;
  • Kontakt z klientem niezamawiającym – ustalenie potrzeb firmy, koordynacja potrzebnych aktywności;
  • Wysyłanie ofert biznesowych dopasowanych do profilu i wymogów klienta bazując na istniejących narzędziach i polityce cenowej;
  • Kooperacja z innymi działami w firmie w celu rozwoju współpracy z klientami.
Oczekiwania:
  • Minimum 4-letnie doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych (B2B);
  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz wyznaczania celów sprzedażowych
  • Umiejętność aktywnej sprzedaży dla klienta biznesowego;
  • Umiejętność budowania stałych relacji z klientami;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zaangażowane i samodzielność;
  • Znajomość procesów sprzedaży B2B, znajomość budowy i funkcjonowania lejka sprzedażowego ;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z klientem, ->B2;
  • Firmie zależy na osobie odpowiedzialnej, zaangażowanej, uczciwej i śmiałej.
Mile widziane:
  • Znajomość branży kosmetycznej.
Oferujemy:
  • Stabilność warunków zatrudnienia i regularny czas pracy;
  • Narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód – jeśli zajdzie konieczność wyjazdu do klienta);
  • Pakiet socjalny m.in: karta multisport, możliwość grupowego ubezpieczenia;
  • Prowizje od sprzedaży;
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (tytuł Przedsiębiorcy Roku 2021 - EY);
  • Wsparcie ze strony współpracowników.

 

APLIKUJ TERAZ

TOP