Facility Manager


People make places
Facility Manager
Miejsce pracy: Wrocław
O nas

ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. Jesteśmy w obiektach biurowych, kompleksach handlowych, zakładach przemysłowych oraz w budynkach użyteczności publicznej i służby zdrowia.
Twój zakres obowiązków
  • Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne)
  • Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie
  • Proponowanie i wdrażanie innowacji
  • Kontrola wyników finansowych oraz podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o P&L
  • Optymalizacja kosztów oraz usług
  • Zarządzanie jakością usług, w tym prowadzenie dokumentacji kontraktu
  • Zarządzanie zespołem
  • Wycena i sprzedaż dodatkowych usług
  • Budowanie doskonałych relacji z Klientem, wykazywanie inicjatywy w formowaniu satysfakcjonujących rozwiązań dla Klienta
  • Promowanie bezpiecznego środowiska pracy
Nasze wymagania
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność zarządzania zespołem i zarządzania budżetem
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (szczególnie Excel oraz Power Point)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność organizacji zadań i ustalania priorytetów
  • Decyzyjność i zorientowanie na działanie
  • Zdolność do efektywnej organizacji i koordynacji realizowanych usług
  • Profesjonalna i przedsiębiorcza postawa oraz orientacja na potrzeby Klienta
Mile widziane
  • Doświadczenie w zarządzaniu usługami zintegrowanymi w obszarze FM.
To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość korzystania z opieki medycznej oraz karty multisport
  • Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, laptop
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowej korporacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Odpowiedzialne stanowisko z możliwością wpływania na rozwój i budowanie strategii firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


TOP