a) Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, nadzorem i rozliczaniem inwestycji. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań oraz prowadzenie bieżącej korespondencji w tym zakresie.b) Przygotowywanie przetargów zgodnie z ustawą - Prawo Zamówień Publicznych na prace związane z zakresem działalności Referatu Inwestycji, udział w pracach komisji przetargowych.c) Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie umów oraz zleceń na prace związane z zakresem działalności Referatu Inwestycji, w tym uczestnictwo w realizacji zadań oraz przygotowywanie dokumentów finansowych i rozliczeniowych (pisma, noty księgowe, OT, PT, itp.).d) Prowadzenie spraw związanych z realizacja zadań oraz udział w pracach zespołów realizujących zadania współfinansowane ze środków zewnętrznych.e) Przygotowywanie planu wydatków budżetowych i ich bieżąca kontrola. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań w tym zakresie.Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Infrastruktury Referat Inwestycji można składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój nr 13 w terminie do dnia 30 września 2025 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP) lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu). Dokumenty składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę. https://bip.um.lubin.pl/artykuly/ogloszenia-o-naborach
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:1. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie;b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) nieposzlakowana opinia;e) wykształcenie wyższe i 4 lata stażu pracy; f) znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa administracyjnego, prawa cywilnego oraz prawa zamówień publicznych; 2. Wymagania dodatkowe:a) znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office);b) przygotowanie i realizacja inwestycji;c) przygotowanie oraz rozliczenie zamówień i umów;d) czytanie rysunków technicznych;e) obsługa biura i nadzór nad obiegiem dokumentów. Wymagane cechy osobowościowe:samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność dedukcji, zmysł techniczny.
Miejsce pracy:Lubin
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 040 PLN