Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (branża elektryczna)


Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (branża elektryczna)
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Zadania:
  • Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót w nowo budowanym obiekcie produkcyjno-przemysłowym;
  • Sprawowanie kontroli na innych obiektach;
  • Delegacje na terenie Polski – gotowość do wyjazdów służbowych;
  • Odbiór jakościowy robót budowlanych oraz ścisła współpraca z biurem budowy;
  • Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej – wykonywanie kosztorysów inwestorskich;
  • Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej;
  • Współudział w rozliczaniu inwestycji – weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót;
  • Kontrola nad realizacją postępów na budowie oraz współpraca z Kierownikami budowy a także z innymi uczestnikami procesu budowlanego;
  • Pozyskiwanie i udział w wyborze wykonawcy robót;
  • Uczestniczenie w co tygodniowych koordynacjach;
  • Raportowanie w postępach prac do zarządu spółki.
Wymagania:
  • Staż pracy min. 5 lata przy obiektach wielkopowierzchniowych. Warunek konieczny;
  • Czynne uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - bardzo dobra znajomość Prawa budowlanego oraz norm;
  • Członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem;
  • Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie branży elektrycznej;
  • Świadectwo kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji sieci na stanowisku dozoru w przypadku inspektora w branży elektrycznej;
  • Umiejętność tworzenia, edycji i drukowania w programie AutoCad lub innym podobnym;
  • Bardzo dobra znajomość problematyki automatyki maszyn i urządzeń produkcyjnych;
  • Dokładność i skrupulatność do pełnienia obowiązków Inspektora;
  • Wysoka komunikatywność i umiejętność organizacji pracy;
  • Dobra kondycja fizyczna i stan zdrowia, pozwalający na wykonywanie pracy na wysokości pow. 3 m;
  • Pełna dyspozycyjność;
  • Wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej;
  • Znajomość oprogramowania Norma Pro, MS Office;
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat;
  • Wynagrodzenie 12 000 brutto;
  • System pracy jednozmianowy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Seka Invest sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."
APLIKUJ TERAZ

TOP