//= $offer['tit'] ?>
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
//= $offer['tags']; ?>
APLIKUJ TERAZ
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 126114
Warunki pracy
· praca w siedzibie Urzędu,
· stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
· narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
· występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin,
· budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- nadzoruje realizację zadań przez jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska oraz udostępnia dane osobowe
- prowadzi postępowania administracyjne w II instancji z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska oraz udostępnia dane osobowe
- prowadzi postępowania administracyjne w I instancji z zakresu rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska
- prowadzi sprawy dotyczące skarg na decyzje wydane w II instancji dotyczące ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska oraz udostępnia dane osobowe
- współpracuje z właściwymi organami administracji publicznej przy weryfikacji danych z list wyborców
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o ewidencji ludności,
- znajomość ustawy o dowodach osobistych,
- znajomość ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego,
- znajomość ustawy o zmianie imienia i nazwiska,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność komunikacji pisemnej,
- umiejętność organizacji pracy
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe