Inspektor wojewódzki


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 144287

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).  

Zakres zadań

  • przeprowadza kontrole finansowe w jednostkach organizacyjnych podległych Wojewodzie, jednostkach samorządu terytorialnego oraz innych podmiotach
  • przeprowadza kontrolę realizacji inwestycji/przedsięwzięć w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, w tym kontroli wykonania i kontroli weryfikacji wydatków
  • prowadzi czynności mające na celu eliminowanie podwójnego finansowania oraz zapobieganie, identyfikowanie i korygowanie poważnych nieprawidłowości w zakresie kontroli przeprowadzanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności
  • bierze udział w przygotowywaniu projektów półrocznych planów kontroli oraz planów i harmonogramów w zakresie kontroli w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności oraz opracowuje/aktualizuje czynniki/analizy ryzyka
  • bierze udział w sporządzaniu kwartalnych/rocznych informacji dotyczących wykonania kontroli zewnętrznych oraz półrocznych, kwartalnych i rocznych informacji z działalności kontrolnej Oddziału
  • użytkuje i wykorzystuje dane z narzędzia informatycznego Arachne
  • opracowuje projekty zawiadomień do rzecznika dyscypliny finansów publicznych w przypadku stwierdzenia naruszeń, a także zawiadomień do organów ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w przypadku stwierdzenia nadużyć
  • przeprowadza kontrolę finansową w komórkach organizacyjnych Urzędu w zakresie rozliczania dotacji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki finansowej w jednostkach sektora finansów publicznych bądź w obszarze zarządzania finansami, księgowości, rachunkowości w jednostkach spoza sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



TOP