//= $offer['tit'] ?>
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w administracji
//= $offer['tags']; ?>
APLIKUJ TERAZ
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 130249
Warunki pracy
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku
- praca wymaga szczególnej koncentracji i umiejętności komunikacji
- praca pod presją czasu
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, drukarka, fax, telefon)
- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę
- praca na poziomie III piętra
Zakres zadań
- prowadzi komputerową ewidencję kart indywidualnego wyposażenia mundurowego i specjalnego policjantów województwa dolnośląskiego, ustala potrzeby materiałowe i finansowe w zakresie mundurowego wyposażenia indywidualnego policjantów w celu realizacji zaopatrzenia
- sporządza dokumenty obrotu materiałowego dla policjantów województwa dolnośląskiego w zakresie indywidualnego wyposażenia mundurowego i specjalnego w celu pobrania wyposażenia mundurowego z magazynu KWP
- przygotowuje i nalicza równoważnik pieniężny w zamian za umundurowanie i czyszczenie wyposażenia specjalnego dla policjantów województwa dolnośląskiego i przekazuje do Wydziału Finansów w celu wypłaty należności w gotówce. Za powierzone zadania ponosi odpowiedzialność materialną
- rozlicza policjantów jednostek Policji województwa dolnośląskiego zwolnionych ze służby w Policji i przeniesionych na inne stanowisko służbowe z przedmiotów indywidualnego wyposażenia mundurowego i specjalnego oraz z nienależnych części równoważników pieniężnych w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki wyposażeniem mundurowym
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w administracji
- dobra znajomość przepisów mundurowych
- komunikatywność
- znajomość oprogramowania „MANKO”, MS Office (Word, Excel)
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe