Inspektor


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 145323

Warunki pracy

- praca na II piętrze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,


- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,


- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,


 

Zakres zadań

  • Prowadzenie dokumentacji określonej przepisami o pracy kancelaryjno - biurowej, w tym codzienne pobieranie, rejestrowanie w systemie E-Komenda i wysyłanie korespondencji jawnej wychodzącej i przychodzącej do KP Wrocław - Rakowiec w celu zapewnienia terminowości w pracy Komisariatu.
  • Prowadzenie ewidencji i teczek będących na stanie Komisariatu, książek ewidencyjnych, dokumentów jawnych i niejawnych oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentów wśród funkcjonariuszy Komisariatu, w tym przedstawienie do dekretacji przełożonemu przychodzącej korespondencji, a następnie jej prawidłowe rozdzielenia do poszczególnych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia sprawnej pracy Komisariatu.
  • Biegła znajomość komputera i obsługi programu Microsoft Office, obsługiwanie poczty elektronicznej SEPP oraz urządzeń faksowych, a także zapoznawanie się z bieżącymi aktami prawnymi, przepisami i poleceniami przełożonego w celu zapewnienia obsługi kancelaryjno - biurowej Komisariatu.
  • Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wytworzonej przez sekretariat, a także prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych (delegacje), urlopów, zwolnień lekarskich i czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komisariatu.
  • Sporządzanie podstaw do wypłaty dla pracowników cywilnych Jednostki w celu zapewnienia prawidłowych naliczeń wynagrodzenia.
  • Prowadzenie ewidencji referentek, kluczy elektronicznych, pieczęci i stempli Komisariatu oraz zaopatrywanie w materiały biurowe, druki i art. piśmiennicze i inne w drodze współpracy z Wydziałem Wspomagającym KMP we Wrocławiu i Wydziałem Teleinformatyki KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia sprawnej pracy Komisariatu.
  • Prowadzenie wspólnie z Wydziałami odpowiedzialnymi za użytkowanie sprzętu okresowych inwentaryzacji oraz uczestniczenie w obowiązkowych szkoleniach i kursach w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych i szkodowych w celu zebrania materiałów niezbędnych do wyjaśnienia sprawy.
  • Zastępstwo za osobę prowadzącą Składnicę Akt Komisariatu w celu właściwego i terminowego przyjmowania dokumentów do składnicy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej w administracji publicznej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • znajomość przepisów prawa pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli Tajne, Ściśle tajne


TOP