//= $offer['tit'] ?>
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
//= $offer['tags']; ?>
APLIKUJ TERAZ
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kłodzko
Ogłoszenie o naborze Nr 75836
Warunki pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak windy, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca administracyjno - biurowa w sytemie pracy dziennej wynoszącej osiem godzin,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
Zakres zadań
- ewidencjonuje korespondencję w elektronicznym dzienniku,
- prowadzi kancelarię niejawną,
- przyjmuje, rozdziela, wysyła korespondencję oraz sporządza wykazy przesyłek,
- ewidencjonuje i zapoznaje z przepisami służbowymi policjantów i pracowników cywilnych komisariatu,
- archiwizuje i przekazuje do Składnicy Akt sprawy ostatecznie zakończone,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów Ustawy o Policji, KPA