Inżynier Sprzedaży (chwytaki do robotów przemysłowych)


Dla międzynarodowego, renomowanego producenta i lidera z obszaru systemów chwytakowych i akcesoriów do robotów przemysłowych, poszukujemy osoby na stanowisko Inżyniera Sprzedaży.

Inżynier Sprzedaży (chwytaki do robotów przemysłowych)
woj. dolnośląskie
Zakres obowiązków:
  • Doradztwo techniczne w zakresie doboru zaawansowanych systemów chwytakowych dla Klientów z sektora OEM - producenci maszyn, integratorzy i inni.
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z aktualnymi Klientami poprzez proponowanie zautomatyzowanych procesów i dążenie do zwiększania efektywności procesu produkcji.
  • Sprzedaż rozwiązań, zwiększających efektywność produkcji Klienta, a nie samych produktów.
  • Obsługa aktywnych i pozyskiwanie nowych Klientów w powierzonym obszarze woj. Dolnośląskiego i południowej części woj. Lubuskiego (głównie integratorzy).
  • Po okresie wdrożenia, prowadzenie projektów biznesowych jako ekspert w zakresie zaawansowanych systemów, dedykowanych do automatyzacji produkcji.
  • Negocjowanie warunków handlowych, zgodnych z polityką cenową firmy.
  • Realizacja założonych celów sprzedaży.
  • Raportowanie do bezpośredniego przełożonego (Dyrektora Zarządzającego).
Wymagania:
  • Swoboda w budowaniu relacji z Klientami, z poziomu eksperta w zakresie systemów usprawnienia i automatyzacji przemysłu. Doradztwo dla integratorów, aby ich rozwiązania były jeszcze bardziej efektywne.
  • Otwarty umysł i szerokie spojrzenie na proces tworzenia aplikacji i samej produkcji u Klienta.
  • Gotowość do wdrażania nieszablonowych rozwiązań w celu budowy marki własnej, jako specjalisty w obszarze automatyzacji produkcji.
  • Doświadczenie na stanowisku handlowym (mobilnym), związanym z automatyką przemysłową (systemy automatyki, komponenty robotów przemysłowych, roboty przemysłowe).
  • Wykształcenie wyższe-techniczne kierunkowe.
  • Gotowość do pracy mobilnej w podległym obszarze.
  • Komunikatywność i otwartość.
  • Nastawienie na realizację założonego celu.
  • Samodzielność w działaniu, gotowość do wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację.
Oferujemy:
  • Praca w trybie Home-Office u międzynarodowego, renomowanego producenta, lidera w swojej branży.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie kwartalne.
  • Samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych.
  • Komputer, tablet, telefon i inne niezbędne narzędzia pracy.
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę.
  • Możliwość szkoleń zagranicznych.
APLIKUJ TERAZ

TOP