Kierownik działu obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Kierownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/21/1396
OBOWIĄZKI:
1. Kierowanie całokształtem spraw podległego działu, zajmującego się obsługą klienta w zakresie sprzedaży towarów i usług. 2. Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. 3. Adaptacja nowo przyjętych do pracy pracowników, zapewnienie właściwych warunków bhp i ppoż. 4. Przedstawienie projektów, wniosków i obserwacji mających na celu zwiększenie skuteczności i usprawnienia działalności Spółki. 5. Wyszukiwanie dostawców, analiza cen, warunków i terminów dostaw. Składanie zamówień i nadzór nad ich realizacją. 6. Zwiększanie efektywności sprzedaży oraz rozpoznawalności produktów oferowanych przez Spółkę. Utrzymywanie biznesowych relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych. 7. Prowadzenie dokumentacji magazynowej towarów i opakowań. 8. Współpraca z przełożonym i pozostałymi działami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Uprawnienia: książeczka sanitarno epidemiologiczna
Uprawnienia: ABC komputera - podstawy obsługi


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : odporność na stres, staranność, odpowiedzialność, zaangażowanie[Umiejętność 1] : umiejętność organizowania pracy własnej i podległego zespołu, szybkie podejmowanie decyzji, zdolność motywowania innych, zdolność łagodzenia konfktów,[Inne] : osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV oraz listu motywacyjnego

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach



TOP