Koordynator Obiektu ds. utrzymania czystości


Koordynator Obiektu ds. utrzymania czystości
Miejsce pracy: Wałbrzych

Zatrudnimy:

 

Koordynatorów Obiektów ds. utrzymania czystości na terenie Wałbrzycha i okolic

 

Zapraszamy również ambitnych brygadzistów - wystarczy doświadczenie w branży

Zapewniamy, że skontaktujemy się ze wszystkimi kandydatami spełniającymi następujące wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży usług porządkowych,
  • Profesjonalizm w działaniach związanych z procesem obsługi Klienta,
  • Doskonała organizacja własnego czasu pracy,
  • Obsługa pakietu MS Office,
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
  • Zarządzanie i koordynowanie realizacją usług porządkowych w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta,
  • Zarządzanie zespołem,
  • Nadzór nad gospodarką materiałowo – sprzętową,
  • Kontakt z podwykonawcami,
  • Bezpośrednia rekrutacja personelu,
  • Kontrola kosztów operacyjnych.

 

Zainteresowanym kandydatom oferujemy:
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko w grupie kapitałowej o wieloletniej pozycji na rynku,
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę,
  • Nastawienie na długoterminową współpracę,
  • Dobrą atmosferę pracy w zgranym, lubiącym się zespole,
  • Szansę na kształtowanie osobistych i zawodowych kompetencji oraz realizację własnych pomysłów,
  • Pakiet ciekawych szkoleń,
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie merytoryczne (samochód, laptop, telefon),
  • Możliwość przestąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakiet multisport.

 

 

APLIKUJ TERAZ

TOP