Koordynator Obsługi Klienta Międzynarodowego


Kluczowe Zadania
  • Prowadzenie komunikacji z bazą klientów w Polsce i za granicą (od 30 lat budujemy naszą bazę).
  • Wsparcie administracyjne procesów sprzedażowych i logistycznych.
  • Zarządzanie dokumentacją handlową w językach obcych.
  • Aktywny udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
  • Płynna znajomość języka niemieckiego i angielskiego (praca w dwóch językach jednocześnie).
  • Motywacja do nieszablonowego rozwiązywania problemów i chęć ciągłego rozwoju.
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy o branży stalowej/tworzyw sztucznych.
  • Znajomość innego języka obcego (dodatkowy atut).
Twoje Korzyści
  • Umowa o pracę i stabilność zatrudnienia.
  • Konkurencyjne warunki finansowe.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, MultiSport).
  • Możliwość pracy w nowoczesnym biurze na wrocławskich Krzykach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.


TOP