Lider zespołu ds. wsparcia technicznego


Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Lider zespołu ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/22/6633
OBOWIĄZKI:

Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, sieci komputerowych rozwiązywania problemów technicznych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem. Ścisła współpraca z zespołami ds. produktów i rozwoju, udział w demonstracjach i retrospekcjach. Obsługa spraw niestandardowych, przygotowywanie wytycznych dla użytkowników końcowych. Utrzymanie bazy wiedzy. Zarządzanie zasobami dla zespołu ok. 5 pracowników. Praca w środowisku m-narodowym angielskojęzycznym. Praca w godzinach od 9.00-17.00

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe dowolne Min. 6 mieś. dośw. na stanowisku w dziedzinie wsparcia technicznego. znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność negocjacji. Umiejętność zarządzania personelem. Umiejętność pracy w następujących programach: Micro Focus Service Manager; Jira, MS Office. Znajomość ITIL. Umiejętność tworzenia instrukcji i wytycznych. Um. Szybkiego identyfikowania problemów i znajdowania rozwiązań. Znajomość ogólnych zasad funkcjonowania oprogramowania, sieci komputerowych, aplikacji i systemów.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 500 do 11 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

TOP