Pracownik ds. zarządzania nieruchomościami


Łużyckie Centrum Rozwoju
Pracownik ds. zarządzania nieruchomościami
Miejsce pracy: Lubań
Numer: StPr/25/0437
OBOWIĄZKI:
1. Administrowanie nieruchomościami, w tym w szczególności:a) eksploatacja nieruchomości, pomieszczeń, powierzchni w tym wynajmowanie sal konferencyjnych i innych powierzchni przeznaczonych do najmu,b) obsługa spotkań, konferencji, szkoleń, organizowanych przez Centrum i na zlecenie,c) gospodarka nieruchomościami, lokalami i pomieszczeniami Centrum,d) dekoracje, flagowanie i estetyka,2. Sprawowanie kontroli nad bezpieczeństwem budynków i prowadzenie zadań wynikających z przepisów przeciwpożarowych i prawa budowlanego;3. Dozorowanie i obsługa systemów alarmowych, napadowych, przeciwpożarowych oraz dźwigu towarowo - osobowego;4. Dokonywanie zakupów na potrzeby Centrum;5. Prowadzenie spraw w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;6. Współpraca z partnerami zagranicznymi, organizacjami i stowarzyszeniami;7. Prowadzenie i obsługa archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze przepisami;8. Kierowanie i nadzór nad pracą sprzątaczki, dbanie o czystość budynków i pomieszczeń Centrum.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera i urządzeń biurowych


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie,2. Pełna zdolność do czynności prawnych,3. Korzystanie z pełni praw publicznych,4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych,6. Nieposzlakowana opinia,7. Wykształcenie minimum średnie lub wykształcenie wyższe,8. Minimum 2-letni staż pracy,9. Umiejętność pracy z dokumentacją związaną z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami,10. Dobry stan zdrowia,11. Wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, systematyczność, komunikatywność, umiejętność planowania i strategicznego myślenia. Wymagania dodatkowe:1. Mile widziany ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny,2. Minimum rok stażu pracy w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami,3. Wiedza z zakresu administracji publicznej i prawa samorządowego,4. Samodzielność, umiejętność organizacji warsztatu pracy,5. Umiejętność współpracy i budowy relacji, zdolności interpersonalne,6. Dbałość o szczegóły i wysoka dokładność w realizacji codziennych zadań,7. Skuteczne zarządzanie własnym czasem i priorytetami, samodzielność w działaniu i osiąganiu wyznaczonych celów,8. Efektywna i otwarta komunikacja gotowość do konsultowania decyzji i poszukiwania rozwiązań we współpracy z innymi,9. kreatywność i elastyczność w podejściu do rozwiązywania problemów, gotowość do proponowania niestandardowych rozwiązań.

Miejsce pracy:

Lubań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu



TOP