Pracownik działu marketingu


Ogłoszenie numer: 7433787, z dnia 2022-09-13

Od prawie 30 lat, a od 2005 r. pod marką Dynacon nasz zespół specjalizuje się w zapewnieniu ciągłości działania cyfrowych systemów sterowania w przemyśle, w środowisku OT, z uwzględnieniem specyfiki i odmienności obszarów IT oraz OT. Dynacon to polski producent, którego dział R&D stworzył polskie systemy komunikacji i cyberbezpieczeństwa dla przemysłu – Przełączniki, Routery, TAPy, Przemysłowe Diody Danych, Kolektory, UTM, FW, IDS, IPS, SCADA, ADS, synchronizatory czasu, zintegrowane z dostosowanymi do przemysłu systemami wizualizacji SIEM, SOAR stanowiącymi spójne środowisko pod wspólną nazwą A.R.I.C. NDS. Jesteśmy operatorem Security Operations Centers dla Operational Technology (OT) 

Sprzęt, oprogramowanie i rozwiązania Dynacon pracują na wielu obiektach przemysłowych Operatorów Usług Kluczowych (OUK) i Infrastruktury Krytycznej Kraju (IKK), m.in. elektrowniach, elektrociepłowniach, ciepłowniach, przepompowniach, zakładach produkcyjnych w branżach automotive, spożywczej, petrochemicznej i chemicznej.

 

Szkolimy i trenujemy od ponad 20 lat, skutecznie przekazując wiedzę dla OT i IT w zakresach: sieci, cyberbezpieczeństwa, OpSec, DevOps, programowania, projektowania, dewelopowania, pentestów, oceny bezpieczeństwa, bezpieczeństwa kodu, systemów SIEM, SOAR, IDS, IPS, budowy i działania SOC dla OT, treningów bojowych, itd.

 Posiadamy referencje z największych obiektów przemysłowych w Polsce, np. PGE EC, PGE GiEK, Tauron - TPE, PGNiG Termika, ENEA, ECO, ECO Kogeneracja, SEC, 3M, Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów.

Podnosimy poziom cyberodporności Infrastruktury Krytycznej Kraju i Operatorów Usług Kluczowych w przemyśle, dbając o ich ciągłość działania.

Pracownik działu marketingu

Miejsce pracy: Iwiny, k. Wrocławia

 

Opis stanowiska

Podsumowanie pozycji na stanowisku:


Podlegając bezpośrednio zarządowi, specjalistka (specjalista) zapewnia firmie narzędzia i działania wspierające komunikację z rynkiem i promocję firmy i jej produktów oraz walorów. Rola służy jako wsparcie procesu sprzedaży i działu rozwoju.

 

Podstawowe obowiązki:


Wsparcie wykonawcze

  • Merytoryczne utrzymywanie stron WWW i mediów społecznościowych firm i osób kluczowych.
  • Tworzenie ulotek i materiałów reklamowych.
  • Tworzenie grafiki użytkowej dla produktów.
  • Tworzenie materiałów opisujących produkty.
  • Współpraca z drukarniami.
  • Współpraca z firmami organizującymi wydarzenia merytoryczne.
  • Organizowanie wydarzeń - np. seminaria, wykłady, warsztaty seminaryjne.

 Dodatkowe obowiązki:

  • Wykonuje inne przypisane obowiązki.
  • Wykonuje polecenia przełożonych i Zarządu.
  • W sytuacjach awaryjnych zastępuje personel administracji w prostych czynnościach.

Wymagania

Doświadczenie i edukacja:

  • Wykształcenie wyższe z tytułem magistra.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Umiejętności organizacyjne, które odzwierciedlają zdolność do płynnego wykonywania wielu zadań i ustalania ich priorytetów.
  • Umiejętności tworzenia grafiki komputerowej na podstawowym poziomie (przygotowywanie ulotek, dokumentów, opisów na strony www, prezentacje, strony i inne.
  • Umiejętności interpersonalne i umiejętność budowania relacji z ludźmi.
  • Biegłość w systemie Windows na poziomie użytkownika oraz biegłość obsługi programów biurowych, w tym MS Word, EXCEL i PowerPoint.
  • Praca przy wykorzystaniu oprogramowania do tworzenia grafik i filmów.
  • Znajomość platform CMS, np. Joomla lub Wordpress.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w polskiej firmie o stabilnej pozycji na rynku.
  • Dłuższe podróże służbowe są planowane.
  • Wynagrodzenie i świadczenia: Wynagrodzenie jest proporcjonalne do kwalifikacji i doświadczenia. HUB - DC GROUP ma doskonały pakiet świadczeń, w tym program zdrowotny, urlopowy i emerytalny.
  • HUB DC GROUP jest pracodawcą zapewniającym równe szanse.
  • Czas pracy jest zadaniowy.
  • Dostęp do holistycznej opieki pro zdrowotnej w ramach HUB - DC GROUP.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kompetencji w szerokim zakresie.
  • Systematyczny wzrost wynagrodzenia wraz z rozwojem kompetencji.
  • Możliwość udziału w szkoleniach.
  • Przyjazną atmosferę pracy.
  • Wydarzenia i spotkania firmowe.
  • Imprezy firmowe.
  • Parking dla pracowników.
  • Zapewnienie dostępu do samochodu do celów służbowych.
  • Niezbędne narzędzia do pracy.
  • Program poleceń pracowniczych.
  • Pełne zaplecze socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

TOP