Pracownik działu obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/21/0397
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej. 2.Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi. 3.Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. 4.Przygotowywanie posiłków, prowadzenie sprzedaży towarów oraz artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcę miejscach oraz obsługa gastronomiczna. 5.Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych. 6.Pomoc klientom w prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się na obiekcie. 7.Budowanie dobrych relacji z klientami 8.Udzielanie klientom informacji związanych z usługami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Uprawnienia: ABC komputera - podstawy obsługi


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, umiejętność rozpoznawania jego potrzeb, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność[Umiejętność 1] : podstawowa umiejętność pieczenia ciasta[Inne] : osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV oraz listu motywacyjnego

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach



TOP