Referent ds. ewidencji i świadczeń


Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Referent ds. ewidencji i świadczeń
Miejsce pracy: Głogów
Numer: StPr/25/0703
OBOWIĄZKI:
1. Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy,2.Zapoznanie się z zakresem usług świadczonych przez PUP, obiegiem dokumentacji oraz sposobem i zakresem spraw realizowanych przez poszczególne działy funkcjonujące w urzędzie, a także udzielanie informacji klientom Powiatowego Urzędu Pracy w tym zakresie.3.Zapoznanie się z obsługą programu informatycznego SYRIUSZ w celu wyszukiwania danych o osobach zarejestrowanych w PUP oraz wprowadzania danych rejestrowanych osób.4.Kompletowanie dokumentów w teczkach bezrobotnych niezbędnych do ustalenia nabycia i zachowania statusu bezrobotnego i prawa do zasiłku oraz innych świadczeń przysługujących bezrobotnym.5.Przygotowanie dokumentacji archiwalnej i bieżącej niezbędnej do wydawania odpowiednich zaświadczeń, udzielania odpowiedzi na pisma do różnych instytucji i organizacji, wysyłanie korespondencji (w tym decyzji administracyjnych).6.Ustalanie uprawnień do zasiłku, dodatku aktywizacyjnego, stypendium za staż lub szkolenie i innych świadczeń z tytułu bezrobocia, wydawanie decyzji administracyjnych, drukowanie decyzji.7.Sporządzanie spisu zdawczo-odbiorczego teczek przekazywanych do archiwum, umieszczanie teczek w odpowiednich pokojach w archiwum i w pokoju aktywnych bezrobotnych.8.Ustalanie obowiązku ubezpieczenia zdrowotnego zarejestrowanych bezrobotnych i członków ich rodzin.9.Wydawanie informacji PIT-11.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Głogów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie



TOP