Referent


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Lubań
Ogłoszenie o naborze Nr 136275

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych w wymiarze etatu -  1/2  (20 godzin tygodniowo).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  •  nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
  •  inspektorat znajduje się na II piętrze
  •  przed budynkiem znajduje się podjazd umożliwiający dotarcie do budynku osobie na wózku. W budynku brak jest jednak windy. Przy wejściu od strony parkingu znajduje się platforma umożliwiająca dotarcie osobie na wózku na poziom I piętra. Na poziom II piętra, gdzie znajdują się pomieszczenia Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Lubaniu prowadzą schody, które stanowią barierę architektoniczną. Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na I piętrze. W budynku znajdują się tabliczki z oznaczeniem pokoi w języku Brajla. 
  • Przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Miejsca parkingowe znajdują się przy wejściu z platformą umożliwiająca dotarcie na I piętro. 

Zakres zadań

  • - prowadzenie kancelarii ogólnej
  • - zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
  • - prowadzenie rejestrów,
  • - przygotowywanie informacji, ocen i analiz oraz sprawozdań do instytucji nadrzędnych i innych urzędów,
  • - weryfikacja uprawnień uczestników procesu budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wykonywania w tym zakresie obowiązków,
  • - obsługa interesantów w zakresie przyjmowania dokumentacji oraz udostępnienia akt spraw,
  • - przygotowanie akt spraw w celu ich przekazywania do odpowiednich organów oraz archiwizacji,
  • - opracowywanie projektów pism, wezwań, zawiadomień.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego praca w jednostce administracyjnej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów,
  • posiada znajomość obsługi komputera i programów biurowych
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • podstawowa znajomość przepisów prawa budowlanego i administracyjnego,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyskrecja i poufność w zarządzaniu dokumentami i informacjami,
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

TOP