//= $offer['tit'] ?>
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej.
//= $offer['tags']; ?>
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent/referentka
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 159260
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego, narzędzia i materiały pracy: komputer - praca powyżej 4 godzin dziennie, urządzenia biurowe, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety. Urząd jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich .
Zakres zadań
- Prowadzi sekretariat Wydziału, w tym bezpośrednio obsługuje interesantów.
- Przygotowuje projekty pism, zestawień, notatek służbowych oraz innych dokumentów o charakterze administracyjnym, uczestniczy w przygotowaniu sprawozdań, raportów i prezentacji.
- Obsługuje korespondencję Wydziału, w tym również prowadzi sprawy w systemie EZDRP.
- Prowadzi kalendarz spotkań dyrektora wydziału.
- Obsługuje systemy informatyczne wykorzystywane w Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
- Przygotowuje informacje na stronę Kuratorium lub do rozesłania do szkół, placówek oraz innych jednostek związanych z oświatą.
- Archiwizuje dokumenty z zakresu działania Wydziału.
- Gospodaruje materiałami biurowymi i prowadzi ewidencję ich rozchodu oraz dokonuje zamówień na materiały biurowe.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej.
- Dobra znajomość obsługi komputera i programów (Word, Excel, Power Point);
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej;
- Znajomość podstawowych przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz archiwizacji dokumentów;
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Zorientowanie na klienta/interesanta;
- Umiejętność współpracy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2 ;
- znajomość systemu EZDRP;
