Regionalny Kierownik Sprzedaży / Area Sales Manager


Ogłoszenie numer: 3769131, z dnia 2020-10-23

Klient portalu Praca.pl

Dynamicznie rozwijająca się firma o zasięgu międzynarodowym poszukuje do nowobudowanego Działu Sprzedaży kandydatów, którzy zdobyli swoje doświadczenie w sprzedaży w obszarze FMCG bądź sprzętu medycznego.

Regionalny Kierownik Sprzedaży / Area Sales Manager

Miejsce pracy: dolnośląskie

 

Opis stanowiska

  • Realizacja powierzonych planów sprzedażowych na wyznaczonym terenie
  • Budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji w regionie, zarządzanie polityką dystrybucji w regionie, monitorowanie efektywności poszczególnych Klientów
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych oraz doradztwo w zakresie oferty produktowej
  • Dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi Klientów
  • Negocjowanie kontraktów handlowych z dystrybutorami i sieciami lokalnymi
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących Klientów w kanale tradycyjnym
  • Przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży do rozliczenia premii – po zakończeniu każdego miesiąca
  • Aktywna współpraca z innymi pracownikami w obrębie działu
  • Rekrutacja oraz zarządzenie zespołem Przedstawicieli Handlowych
  • Nadzór oraz monitorowanie realizacji zadań i obowiązków na danym terenie
  • Prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych i sieci dystrybucji
  • Coaching zespołu
  • Zarządzanie budżetem trade – marketingowym regionu (rozliczanie promocji)
  • Podejmowanie działań mających na celu rozszerzenie sprzedaży i pozyskanie nowych Klientów
  • Podejmowanie inicjatywy w zakresie tworzenia nowych produktów
  • Monitorowanie we współpracy z Działem Księgowości płatności za dostarczone towary
  • Nadzór nad realizacją kanału sprzedaży dystrybutora
  • Praca w biurze i w terenie

Wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży poparte sukcesami - minimum 3 lata
  • Umiejętność budowania efektywnego i zmotywowanego zespołu - minimum 1 rok doświadczenia
  • Umiejętność prowadzenia spotkań handlowych, także spotkań i negocjacji na poziomie kadry zarządzającej
  • Nastawienie na rozwój i doskonalenie umiejętności własnych jak i zespołu
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Orientacja na Klienta oraz determinacja w dążeniu do realizacji celów biznesowych
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Wynagrodzenie zasadnicze z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Możliwość rozwoju kompetencji poprzez profesjonalne szkolenia
  • Możliwość realizowania własnych wizji i pomysłów
  • Pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania powierzonych obowiązków (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
  • Opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

TOP