Sekretarka


Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Sekretarka
Miejsce pracy: Strzelin
Numer: StPr/24/0427
OBOWIĄZKI:
obsługa systemu przesyłek w biurze podawczym; przyjmowanie, obsługa oraz udzielanie informacji interesantom (w tym telefonicznie) pod nadzorem pracownika sekretariatu/biura; segregowanie korespondencji wg. grup nadawczych, sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową, obsługiwanie urządzeń biurowych, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji. uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych organizowanych w urzędzie m.in. z zakresu metod tworzenia oficjalnej korespondencji, zasad etykiety, techniki rozmów telefonicznych, itp.; wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Strzelin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie



TOP