Sekretarka


Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Sekretarka
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/0721
OBOWIĄZKI:
współpraca z Prezesem Zarządu i administratorem,prowadzenie sekretariatu, tj. opracowanie korespondencji,przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji,prowadzenie ewidencji pocztowych, rejestrowanie faktur,nadawanie korespondencji,prowadzenie KOB,organizowanie i przekazywanie dokumentacji,obsługa programu SŁONie,archiwizacja danych.Praca w godz.: 8:00-16:00.Na początek umowa zlecenie, następnie możliwa jest umowa o pracę. Oferta dostępna w sali E, C, H.Kontakt z pracodawcą - tel.: m.mazurek@egendom.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe, staż pracy: minimum rok,prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



TOP