//= $offer['tit'] ?>
//= $offer['tags']; ?>
STAROSTWO POWIATOWE W LUBINIE
Sekretarz powiatowego zespołu ds. orzekania o niepełnosprawności
Miejsce pracy: Lubin
Numer: StPr/25/0866
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie obsługi administracyjno-biurowej Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekaniao Niepełnosprawności;2) kontrola formalno prawna prowadzonych postępowań orzeczniczych;3) przygotowywanie dokumentacji obowiązującej w postępowaniu odwoławczym przed Wojewódzkim Zespołem do spraw Orzekania o Niepełnosprawności oraz nadzór w tym zakresie;4) sporządzanie sprawozdań z zakresu zadań realizowanych przez Zespół.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja (warunek konieczny!!!)3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe;4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;5) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1) mile widziane doświadczenie w jednostkach administracji publicznej;2) umiejętność pracy w zespole;3) komunikatywność, samodzielność.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Lubin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 040 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie