Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne
Uprawnienia: znajomość programu: MS Office, Excel
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie, wyższe (preferowane ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne)staż pracy minimum 3 lata na stanowisku bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, zus, oraz podatkowych bardzo dobra umiejętność obsługi programu Płatnikmile widzina znajomosć obsługi porogramu Enova bardzo dobre umiejętności: komunikacyjne, obowiązkowość , terminowość w wykonywaniu zadań chęć do rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
Wynagrodzenie do uzgodnienia , uzależnione od kwalifikaci kandydata
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu