Specjalista ds. administracji czasu pracy


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. administracji czasu pracy
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Twój zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy
  • Obsługa systemów kadrowo-płacowych, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik
  • Przygotowywanie raportów
  • Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy
  • Obsługa benefitów pracowniczych
Nasze wymagania: 
  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie w obszarze związanym z czasem pracy, mile widziane w firmie produkcyjnej
  • Znajomość zagadnień z prawa pracy i rozliczania czasu pracy
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególność MS Excel
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność oraz zaangażowanie
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu
  • Pracę w zespole wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników
  • Szkolenia zawodowe, dofinansowanie kursów i nauki języków
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: bezpłatna opieka medyczna, karta sportowa, dodatki na święta, dofinansowanie posiłków, dodatkowe świadczenia socjalne i wiele innych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


TOP