Specjalista ds. administracji


Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Oława
Numer: StPr/25/0030
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta- kontakt e-mailowy i telefoniczny,-obsługa urządzeń biurowych oraz programó komputerowych wykorzystywanych w firmie,-pozyskiwanie i klasyfikowanie informacji zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa,-przygotowanie, koordynowanie i kontrolowanie działań administracyjnych firmy,- organizacja i udział w wydarzeniach administracyjnych,- monitorowanie skuteczności działań administracyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: kreatywność
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Oława


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie



TOP