Specjalista ds. Analiz i Taryfikacji


ESV S.A. jest dynamicznie rozwijającą się już od niemal 30 lat firmą działającą w sektorze energetycznym, wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej ESV. Spółkę tworzą ludzie otwarci na współpracę, zorientowani
na wzajemny szacunek, osiąganie ambitnych celów oraz chęć ciągłego doskonalenia.

 

Dołącz do nas na stanowisku:

Specjalista ds. Analiz i Taryfikacji
Miejsce pracy: Siechnice, koło Wrocławia

Szukasz pracy pełnej wyzwań?

Szukasz pracy, która uwolni Twoją kreatywność i pozwoli w pełni rozwinąć i wykorzystać analityczne umiejętności?

Szukasz pracy, w której osiągniesz biegłość z zakresu zagadnień finansowo-controllingowych, słowa pisanego i analizy obowiązującego prawa?


To praca dla Ciebie!


Opis odpowiedzialności – główne zadania:
  • opracowywanie kalkulacji cenowych dla spółek Grupy Kapitałowej ESV,
  • tworzenie złożonych analiz finansowych oraz wydawanie rekomendacji w zakresie cen energii elektrycznej, ciepła i gazu,
  • uczestnictwo w procesie prowadzenia postępowań taryfowych z Urzędem Regulacji Energetyki,
  • monitorowanie zmian w przepisach ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniach wykonawczych i innych aktach prawnych,
  • dostosowanie zasad ewidencji kosztów i przychodów w zakresie działalności koncesjonowanych do wymogów określonych w ustawie Prawo energetyczne,
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby interesariuszy: zarząd, kadra menedżerska i organy administracji rządowej,
  • prowadzenie baz danych wspierających proces taryfikacyjny,
  • opracowywanie koncepcji i rozwój istniejących narzędzi analitycznych wspierających proces analiz finansowych oraz procesów taryfikacyjnych,
  • kooperacja z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi firmy w celu pozyskania odpowiednich danych oraz opracowania odpowiednich modeli analitycznych.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu energetyki lub pokrewne,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
  • wielozadaniowość oraz umiejętność odnajdywania się w dynamicznym środowisku,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków będzie atutem,
  • mile widziana doświadczenie w obszarze rachunkowości finansowej i zarządczej.
Co oferujemy Pracownikom:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dobrą atmosferę w pracy,
  • kartę Multisport.
APLIKUJ TERAZ

TOP