Specjalista ds. controlingu


Logiserv Group. Sp. z o.o. Sp. j. jest nowoczesną firmą, która współpracuje z niemieckim partnerem specjalizującym się w produkcji mebli biurowych, dla zagranicznych klientów. Nowoczesny design, wysokiej jakości materiały i wykończenie są naszą wizytówką, natomiast nasz zespół to utalentowani ludzie, wywodzący się z różnych kultur i tradycji. Nasza różnorodność jest naszym atutem, dzięki niej każdego dnia zyskujemy nowe doświadczenia, ucząc się od siebie nawzajem. Jesteśmy firmą, dla której człowiek jest największą wartością. Nasi współpracownicy i nasi klienci, determinują nasze działania i to jak kształtujemy nasze otoczenie pracy. Budujemy zespół inspirujących się wzajemnie ludzi. Śmiało mówimy o swoich potrzebach i pomysłach. Podobnymi ludźmi chcemy się otaczać.

Specjalista ds. controlingu
Miejsce pracy: Wykroty
Zakres obowiązków:
  • kształtowanie, pozyskiwanie i przetwarzanie danych do kalkulacji kosztów wytworzenia – i pośrednio cen sprzedaży – obecnych i nowo wprowadzanych produktów, 
  • udział w tworzeniu cenników i ofert sprzedaży, 
  • kalkulacja rentowności produktów oraz cen sprzedaży dla indywidualnych zamówień,  
  • udział w procesie planowanie i budżetowania oraz kontrola stopnia ich realizacji, 
  • identyfikacja i ocena działań doskonalących, poprawiających efektywność kosztową lub przychodową, 
  • zapewnienie poprawności przesyłanych danych (cenników) pomiędzy wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami danych, 
  • dalszy rozwój procesów i narzędzi controllingowych. 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze rachunkowości, finansów lub controllingu; 
  • min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku; 
  • znajomość metod budżetowania i analizy finansowej; 
  • znajomość systemów ERP, znajomość systemu Microsoft Finance & Operations będzie dodatkowym atutem; 
  • obsługa programu Excel na poziomie zaawansowanym; 
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy; 
  • proaktywne podejście i własna inicjatywa;  
  • gotowość do podjęcia pracy w systemie hybrydowym;  
  • znajomość języka niemieckiego lub gotowość do jego nauki.  
Oferujemy:
  • pracę w innowacyjnym przedsiębiorstwie nastawionym na rozwój;   
  • realny wpływ na proces decyzyjny w firmie, możliwość wprowadzania usprawnień i optymalizacji;   
  • możliwość pogłębiania wiedzy oraz zdobywania nowych doświadczeń;   
  • współpracę z liderami w branży meblowej;   
  • niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

TOP