//= $offer['tit'] ?>
//= $offer['tags']; ?>
Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/25/0482
OBOWIĄZKI:
Rozliczenie osób prowadzących działalność gospodarczą z tytułu składek społecznych i podatku PIT.Prowadzenie akt osobowych.Naliczanie list płac.Obsługa programu Płatnik ZUS i OptimaZnajomość przepisów zasiłkowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość przepisów podatkowych i płacowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych
Uprawnienia: Znajomość Kodeksu Pracy, Optima, obsługa programu Płatnik, znajomość exela, worda
Uprawnienia: Pracownik biurowy ze specjalnością kadry i płace
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Umiejętność naliczania ubezpieczeń społecznych osób prowadzących działalność gospodarczą
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kłodzko
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku