//= $offer['tit'] ?>
//= $offer['tags']; ?>
APLIKUJ TERAZ
Zakład produkcyjny Dijo, prężnie rozwijająca się dolnośląska Firma branży spożywczej o międzynarodowym zasięgu, lider w produkcji tortilli, laureat nagrody Forbes w związku z rozwojem swojej działalności poszukuje osoby na stanowisko:
Czy wiesz, że:
- zatrudniamy blisko 600 świetnie wykwalifikowanych fachowców, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania
- rocznie produkujemy do 60 tys. ton wyrobów i nadal się rozwijamy
- poza lokalnym rynkiem polskim nasze produkty znajdziesz również m.in. w: Rosji, Niemczech, Francji, Czechach, Turcji, Anglii, czy Szwajcarii
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Wrocław (Zabrodzie)
Za co będziesz odpowiedzialny?
- Utrzymywanie stałego kontaktu (telefonicznego i mailowego) z klientami m.in. w zakresie koordynacji terminów dostaw, przyjmowania reklamacji, bieżącej obsługi zamówień, monitorowania zaległych należności, wprowadzania promocji, oferowania obecnych oraz nowych produktów
- Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie niezbędnym do utrzymania wysokiego poziomu obsługi klienta
- Cotygodniowe uzupełnienie plików planistycznych w forecasty otrzymane od klientów
- Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
- Stała współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji, m.in. z Działem Księgowości, Logistyką, itp.
- Realizacja celów strategicznych firmy w zakresie Działu Obsługi Klienta wyznaczonych przez przełożonego
- Nadzór nad:
- Prawidłową dystrybucją produktów do klientów
- Stosowaniem się do przyjętej polityki cenowej dla poszczególnych klientów
- Realizacją zamówień klientów na czas i w ilości określonej przez klienta (miernik OTIF)
- Monitoringiem terminowego spływu należności
- Optymalizacją dostaw logistycznych do klientów
- Monitoringiem statusu reklamacji złożonej przez klienta – tj. ścisła współpraca z Działem Jakości
Oczekiwania:
- posiadasz co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów zagranicznych)
- bardzo dobrze znasz język angielski (warunek konieczny)
- dodatkowo dużym atutem będzie dla nas komunikatywna znajomość języka rosyjskiego
- Twoją mocną stroną jest elastyczność, opanowanie i pozytywne nastawienie
- jesteś osobą odpowiedzialną, dokładną, rzetelną i skrupulatną
- cenisz sobie pracę zespołową
- Twoim atutem jest silna orientacja na potrzeby klientów i realizację celów
- z łatwością potrafisz nawiązywać nowe kontakty, budować i utrzymywać trwałe relacje biznesowe
- jesteś osobą odporną na stres oraz potrafisz szybko odnaleźć się w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
- posiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne
- sprawnie poruszasz się w narzędziach MS Office (w szczególności Excel)
Oferujemy:
- umowę o pracę od pierwszego dnia
- stałe wynagrodzenie poszerzane o atrakcyjne premie miesięczne uzależnione od osiąganych wyników
- prywatną opiekę medyczną w LuxMed
- dofinansowanie do karty MultiSport i ubezpieczenia grupowego Open Life
- realne perspektywy dalszego rozwoju zawodowego
- dodatkowe premie za polecenie pracowników
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- niezbędne narzędzia pracy