Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim


Zakład produkcyjny Dijo, prężnie rozwijająca się dolnośląska Firma branży spożywczej o międzynarodowym zasięgu, lider w produkcji tortilli,  laureat nagrody Forbes w związku z rozwojem swojej działalności poszukuje osoby na stanowisko:

 

Czy wiesz, że:
  • zatrudniamy blisko 600 świetnie wykwalifikowanych fachowców, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania
  • rocznie produkujemy do 60 tys. ton wyrobów i nadal się rozwijamy
  • poza lokalnym rynkiem polskim nasze produkty znajdziesz również m.in. w: Rosji, Niemczech, Francji, Czechach, Turcji, Anglii, czy Szwajcarii
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Wrocław (Zabrodzie)
Za co będziesz odpowiedzialny?
  • Utrzymywanie stałego kontaktu (telefonicznego i mailowego) z klientami m.in. w zakresie koordynacji terminów dostaw, przyjmowania reklamacji, bieżącej obsługi zamówień, monitorowania zaległych należności, wprowadzania promocji, oferowania obecnych oraz nowych produktów
  • Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie niezbędnym do utrzymania wysokiego poziomu obsługi klienta
  • Cotygodniowe uzupełnienie plików planistycznych w forecasty otrzymane od klientów
  • Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
  • Stała współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji, m.in. z Działem Księgowości, Logistyką, itp.
  • Realizacja celów strategicznych firmy w zakresie Działu Obsługi Klienta wyznaczonych przez przełożonego
  • Nadzór nad:
  • Prawidłową dystrybucją produktów do klientów
  • Stosowaniem się do przyjętej polityki cenowej dla poszczególnych klientów
  • Realizacją zamówień klientów na czas i w ilości określonej przez klienta (miernik OTIF)
  • Monitoringiem terminowego spływu należności
  • Optymalizacją dostaw logistycznych do klientów
  • Monitoringiem statusu reklamacji złożonej przez klienta – tj. ścisła współpraca z Działem Jakości
Oczekiwania:
  • posiadasz co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów zagranicznych)
  • bardzo dobrze znasz język angielski (warunek konieczny)
  • dodatkowo dużym atutem będzie dla nas komunikatywna znajomość języka rosyjskiego
  • Twoją mocną stroną jest elastyczność, opanowanie i pozytywne nastawienie
  • jesteś osobą odpowiedzialną, dokładną, rzetelną i skrupulatną
  • cenisz sobie pracę zespołową
  • Twoim atutem jest silna orientacja na potrzeby klientów i realizację celów
  • z łatwością potrafisz nawiązywać nowe kontakty, budować i utrzymywać trwałe relacje biznesowe
  • jesteś osobą odporną na stres oraz potrafisz szybko odnaleźć się w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
  • posiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne
  • sprawnie poruszasz się w narzędziach MS Office (w szczególności Excel)
Oferujemy:
  • umowę o pracę od pierwszego dnia
  • stałe wynagrodzenie poszerzane o atrakcyjne premie miesięczne uzależnione od osiąganych wyników
  • prywatną opiekę medyczną w LuxMed
  • dofinansowanie do karty MultiSport i ubezpieczenia grupowego Open Life
  • realne perspektywy dalszego rozwoju zawodowego
  • dodatkowe premie za polecenie pracowników
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

TOP