Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Twoje zadania:
  • kontakt z klientami,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Kontrahenta,
  • utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z Klientem.
Nasze oczekiwania:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi, wysoka kultura osobista,
  • silna orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji.
Oferujemy dla Ciebie:
  • atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania,
  • pracę od poniedziałku do piątku z możliwością dostosowania grafiku,
  • profesjonalny pakiet wdrożeniowy przed rozpoczęciem współpracy, wsparcie doświadczonych trenerów projektu i przełożonego,
  • rozwój zawodowy - możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia,
  • możliwość współpracy ze znajomymi,
  • swobodny dress code i świetną atmosferę!
APLIKUJ TERAZ

TOP