Specjalista ds. obsługi klienta




Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Długołęka

Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa klientów mailowo i telefonicznie
  • Prowadzenie zleceń od przyjęcia zamówienia do finalizacji i wystawienia faktury
  • Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów i analiz wspierających procesy operacyjne
  • Współpraca z innymi działami w celu sprawnej realizacji zamówień
  • Monitorowanie prawidłowego przebiegu procesów zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Zdolność do efektywnej współpracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
  • Pakiety medyczne i ubezpieczenie grupowe
  • Świadczenia socjalne i wsparcie w codziennej pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


TOP