Specjalista ds. obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/23/1146
OBOWIĄZKI:
Nadzór nad terminowym wykonywaniem zleceń klienta, aktywny kontakt z klientem wew. i zew., obsługa systemów zleceń firmy Hemmersbach oraz jej klientów, tworzenie wymaganych raportów do analizy, otwieranie, zamykanie oraz zarządznie zgłoszeniami klienta, wsparcie techników w trakcie realizacji zleceń.Praca na czas określony: 2 lataGodziny pracy 7:00 - 19:00Oferta dostępna w sali E.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, pakietu MS Office
Uprawnienia: ODPORNOŚĆ NA STRES
Uprawnienia: Dobra organizacja pracy własnej, praca na samodzielnym stanowisku


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, staż pracy brak wymagań, biegła obsługa komputera, pakietu MS Office,dobra organizacja pracy własnej, praca na samodzielnym stanowisku,odporność na stres,język angielski B1 w mowie i piśmie, język portugalski B1 w mowie i piśmiegotowość do pracy zmianowej i pracy w weekend

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

TOP