Specjalista ds. płac i księgowości


Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Specjalista ds. płac i księgowości
Miejsce pracy: Radków
Numer: StPr/24/0220
OBOWIĄZKI:
1. Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), 2. Sporządzanie list płac,3. Rozliczanie czasu pracy pracowników,4.Dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń pracowników,5. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach,6. Sporządzanie deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US,GUS, PFRON, PPK, PŁATNIK),7. Rozliczanie PPK. 8. Księgowanie dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: 3 letnie doświadczenie w pełnej księgowości
Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, punktualnośc , umiejętnośc pracy zespołowej rzetelność, dokładnośc, zaangażowanie[Umiejętność 1] : znajomość zagadnień kadrowo-płacowych i obsługa programu kadrowo-płacowego, programu PŁATNIK, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

Miejsce pracy:

Radków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

APLIKUJ TERAZ

TOP